Language Translate

Tuesday 19 November 2013

About Me

Hi there, 

I am a become handicap because diagnosed Stroke in the year 2007. 
In the April, 2007, I was 43 years old, the last day of the comfortable live, I was on the way on home driving my car, my hand and leg can feel numbness in the surrounding. the energy in the leg and hand slowly diminishing. I don’t know is a Stroke attack my body.   

To cut my story short, I was diagnosed by doctor is stroke, severed stroke ( left hemisphere injury resulting my right side paralysis or stroke paralysis) experiences all of the following problems of: 

-Body Weakness,
-Paralysis on the Right side of the body,
-Aphasia (speech problem), write (expression), difficult intellectual and acceptant written language,
-Short term memory problems,
-Spasm (spatial) problems,
-Anxiety behavior way.

I have registered myself OKU (Orang Kurang Upaya) from Jabatan Kebajikan Masyarakat. I have lost my job, now I am take up odd part-time job, one job is selling and promote OKU Sticker / OKU Handicap Sticker / OKU Bumper Sticker / OKU Disability Sticker to get the money to support my physiotherapy rehabilitation and daily Expenses.  

My OKU Sticker is Glass Reserved Sticker and Bumper Sticker. Somebody sell oku sticker is very cheap but not same quality. My OKU Glass reversed sticker and bumper sticker is plastic not paper. My reversed sticker can stick in the glass and take out put another place (can reusable). My oku sticker is waterproof and stand in the sun in the car. The OKU Sticker can recycle and follow the Green Eco-Solution.  

Please try to use my oku quality sticker, 
Thank you for support, Malaysia Boleh ! 
You want to order oku sticker : CLICK ORDER OR
CLICK CHOOSE OKU DESIGN NUMBER 

Cheers Jack 


Translate to Bahasa Malaysia

Mengenai Saya

Saya kecacatan yang menjadi kerana didiagnosis Strok pada tahun 2007.

Dalam bulan April, 2007, saya berumur 43 tahun, hari terakhir hidup yang selesa, saya sedang dalam perjalanan di rumah memandu kereta saya, tangan saya dan kaki dapat merasakan kebas di sekitarnya. tenaga dalam kaki dan tangan perlahan-lahan semakin berkurangan. . Saya tidak tahu ialah serangan strok badan saya

Untuk memotong cerita pendek saya, saya telah didiagnosis oleh doktor adalah strok, strok terputus (kiri hemisfera kecederaan akibat lumpuh sebelah kanan saya atau strok lumpuh) mengalami semua masalah berikut:
-Kelemahan Badan,
-Lumpuh di sebelah kanan badan,
-Afasia (masalah pertuturan), menulis (ungkapan), sukar bahasa bertulis intelektual dan acceptant,
masalah ingatan jangka pendek,
-kekejangan (spatial) masalah,
kebimbangan-cara tingkah laku.

Saya telah mendaftar diri saya OKU (Orang Kurang Upaya) daripada Jabatan Kebajikan Masyarakat. Saya telah kehilangan kerja saya, kini saya mengambil ganjil kerja sambilan, satu pekerjaan menjual dan menggalakkan OKU Sticker / OKU Handicap Sticker / OKU Bumper Sticker / OKU Hilang Upaya Sticker untuk mendapatkan wang untuk menyokong pemulihan fisioterapi saya dan Perbelanjaan setiap hari.

saya OKU Sticker adalah Kaca Terpelihara Sticker dan Bumper Sticker. Pelekat seseorang menjual oku sangat murah tetapi tidak kualiti yang sama.

OKU Kaca Saya diterbalikkan pelekat dan pelekat bumper adalah plastik tidak kertas. Pelekat diterbalikkan saya boleh melekat di kaca dan mengambil meletakkan tempat yang lain (boleh diguna semula). Pelekat oku saya kalis air dan berdiri di matahari di dalam kereta. The OKU Sticker boleh mengitar semula dan ikut Hijau Eco-Penyelesaian.

Sila cuba menggunakan pelekat berkualiti oku saya, Terima kasih atas sokongan, Malaysia Boleh!

Anda mahu untuk memerintahkan pelekat oku: KLIK ORDER OR KLIK PILIH NOMBOR OKU DESIGN

Cheers

Jack



Flag Counter

No comments:

Post a Comment